آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : کسری
وضعیت :  ناموجود
گارانتی :  دارد

نوع چاپ : تک رنگ

چاپ دوروی خودکار : دارد

ظرفیت سینی : 1100 برگ

تعداد کپی متوالی : 999 برگ

برند :  sharp
کد محصول :   2694
 

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X311N

معرفی کلی

دستگاه فتوکپی شارپ مدل 311N برای مصارف اداری و انتشارات است. این دستگاه قابلیت چاپ در سایز A3 دارد. سرعت دستگاه‌های فتوکپی اهمیت زیادی دارد و به‌منظور پیشبرد سریع کارها، دستگاه فتوکپی شارپ مدل AR-X311N سرعت چاپی برابر با ۳۱ برگ در دقیقه دارد. ظرفیت سینی این دستگاه، درمجموع ۱۱۰۰ برگ است و افزایش آن تا ۲۱۰۰ برگ امکان‌پذیر است.

 فتوکپی شارپ مدل AR-X311N از چاپ دورو پشتیبانی می‌کند که همه‌ی این ویژگی‌ها نشان‌دهنده‌ی طراحی AR-X311N برای محیط کاری پرمشغله است. دستگاه فتوکپی مدل 311N رزولوشن چاپ ۶۰۰×۶۰۰ dpi دارد. تا ۹۹۹ برگ را می‌توان با این دستگاه به‌صورت متوالی چاپ کرد و بزرگنمایی آن از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد متغیر است.

دستگاه فتوکپی شارپ از رزولوشن اسکن ۶۰۰  dpiبهره می‌برد و اسکن به حافظه‌ی فلش دارای رزولوشن ۹۶۰۰ dpiاست. به‌منظور اعمال تنظیمات، یک پنل روی دستگاه کپی X311N تعبیه‌ شده است. این پنل رابط کاربری بسیار آسانی دارد. USB و شبکه، دو درگاه دستگاه کپی AR-M460NX هستند.

خرید فتوکپی کانن مدل X311N

در حوزه‌ی پرینترها و دستگاه‌های کپی، شرکت شارپ از سال‌های دور با عرضه‌ی محصولات باکیفیت به جایگاه خاصی در بین مشتریان دست‌ یافته است. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، دستگاه کپی  AR-X311N نام دارد و از همه‌فن‌حریف‌های این شرکت محسوب می‌شود که شرکت‌هایی نظیر توشیبا و کانن را به چالش کشیده است.

 دستگاه کپی 311N ، ظرفیت سینی کاغذ ۱۱۰۰برگی دارد و سرعت چاپ آن در هر دقیقه به ۳۱ برگ می‌رسد. قابلیت کپی و اسکن دورو دارد و ظرفیت سینی آن قابل افزایش است؛ تمامی این ویژگی‌ها نشان از مناسب‌بودن AR-M311N برای محیط کاری پرمشغله مانند انتشارات است.

خرید عمده دستگاه فتوکپی X311N

 

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی در خرید دستگاه کپی پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت شارپ که دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201 میباشد دیدن فرمایید



:: بازديد از اين مطلب : 340
|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()